Vegeta appreciation 🐐

Sailor Venus♀

Mοderatοr |Staff Member|
Wadani
Joined
Mar 23, 2021
Messages
813
Reaction score
1,489
maxresdefault.jpg
 

ciddhartha

paid subversive 😁
Wadani
Joined
Jan 10, 2019
Messages
5,779
Reaction score
5,911
Loool yall hoehan fans couldn't be me that nerd doesn't belong in the ring.:sabu:
Watching him get build up just for buu to hoe him in 5 seconds :pachah:
Nah fam I was always a Krillin fan. Baddest human on Earth. My side character stanning paid off when he cuffed android 18 :shy:
 

Flippz

SultanOfE1b1b rip hitler real nigga
Wadani
Joined
Apr 14, 2021
Messages
3,097
Reaction score
3,891
If he wanted to preserve the saiyan race he would've gone after the female saiyans, tamed them and brought them to the main universe.
Instead he's stuck with halflings who is gonna marry humans and years later the saiyan blood will be minuscule and only be mentioned in conversations about 23andMe results.
He met them in the last season of the show and the sayian woman he met were under age but age is just a number right:samwelcome:
 

486th President

🥛< 🇸🇴
Wadani
Joined
Dec 7, 2020
Messages
2,290
Reaction score
3,238
Toryima only liked Goku tbh, explain To me how Gohan was the strongest person on earth twice? He was able to dodge bullets, catch them, beat planet destroyers.... yet couldn’t catch the potara earring? Gokhan > Vegito
 

victim

Wadani
Joined
Mar 8, 2020
Messages
2,181
Reaction score
2,493
Nah fam I was always a Krillin fan. Baddest human on Earth. My side character stanning paid off when he cuffed android 18 :shy:
any-live-action-krillin-needs-to-be-played-by-sean-bean

Gohan goat Toriyama just shit
Of all the people to complain abt the author fukking them over Hoehan fans should be last they gave that bum undeserved w vs cell:drakereally:
Toryima only liked Goku tbh, explain To me how Gohan was the strongest person on earth twice? He was able to dodge bullets, catch them, beat planet destroyers.... yet couldn’t catch the potara earring? Gokhan > Vegito
Hoehan was nerdy bum he can't fukk wit vegito:faysalwtf:
 
Top